حضور شرکت دانش بنیان صدور احرار شرق در نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته تهران

بیست‌ودومین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته از تاریخ یکم تا چهارم مردادماه (از ساعت 8 صبح تا 15 بعدازظهر) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فعالان این عرصه برگزار می‌شود. شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق (صاشکو) به‌عنوان مالک فناوری و تولیدکننده کلات‌های پیشرفته در نمایشگاه ایران‌پلکس حضور خواهد داشت.

شرکت صدور احرار شرق در سالن A38 و غرفه 18 به‌همراه کارشناسان و متخصصان خود به‌منظور معرفی محصولات بن‌زا و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه خود در حوزه دام و طیور، میزبان فعالان این صنعت است.

نمایشگاه دام و طیور

این روزها امنیت غذایی یکی از دغدغه‌های مهم جوامع بشری است. به همین دلیل، سیاست‌گذاران و دغدغه‌مندان حوزه‌های مختلف، تأمین نیازهای غذایی جامعه را با تکیه بر امنیت آن، در دستور کار خود قرار می‌دهند. انگیزه ساخت مکمل‌های تغذیه‌ای دام، طیور، زنبورعسل در شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق با نام تجاری بن‌زا، ریشه در همین دغدغه‌مندی برای کمک به تأمین امنیت غذایی دارد. مکمل‌های کلاته معدنی بن‌زا، محصولات جدیدی هستند که بر اساس فناوری کلات‌های پیشرفته سنتز و تولید می‌شوند.

در نتیجه، برپایی نمایشگاه ایران‌پلکس و رویدادهای مشابه، گامی موثر در نمایش توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی همچون شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق است که توانسته‌اند با بهره‌گیری از فناوری منحصربه‌فرد خود برگی دیگر از افتخارات در حوزه تولید محصولات high-tech ایرانی رقم بزند. حضور صاشکو در نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته، موجب آشنایی بیشتر و بهتر فعالان صنعت با چنین محصولات فناورانه‌ای خواهد شد؛ محصولاتی که به‌کارگیری فراگیر آن در مزارع دام و طیور، موجب افزایش محصولات و حرکت به سمت خودکفایی کشور در این حوزه خواهد شد.

شرکت دانش‌بنیان صدور احرار شرق با افتخار در راستای تعامل سازنده با فعالان این صنعت، در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته، حضور دارد و میزبان بازدیدکنندگان گرامی است.

این خبر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *